Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

18 grudnia 2023

Ostatnia nadzieja [ Jonghyun ]





Wszystko to, co mam to ta nadzieja, że życie mnie poskleja.


Pusta przestrzeń przypominała mi ciebie, a ciemne ściany krzyczały wręcz z nie namacalnym przejęciem. Wiedziałam, że powinnam być silna: dla ciebie, dla przyjaciół, dla mnie. Jednak z kolejną nocą sen nie przychodził, a piekący w środku ból powodował, że beznamiętnie przyglądając się powale, rozmyślałam o życiu, naszym wspólnym życiu.

Muzyka przepełniała cię i powodowała, że chociaż na chwilę zapominałeś o wszystkim. O zmartwieniach i stresie, presji SM, kłótni Kibuma i nawet o mnie, osobie, która nie powinna była cokolwiek od ciebie żądać. Bo wiedziałam na co się piszę i zaakceptowałam taki los.

W swoich utworach dawałeś wszystkim cząstkę siebie. W tekstach, które z początku mogły wydawać się banalne, lecz po głębszym wdrożeniu odbiorca musiał się zgodzić, byłeś mistrzem poruszania innych. W mowie, piśmie, kompozycji. 

Odkąd zacząłeś pracować w radiu, opowieści zwykłych ludzi były dla ciebie czymś magicznym. Zawsze starałeś się przeżyć to na swój sposób i nigdy nie powinnam oczekiwać, abyś cokolwiek w sobie zmieniał.

Ludzie cię kochali. Nie tylko przez charyzmatyczny, czysty głos, który błyszczał najjaśniej ze wszystkich znanych mi niebiańskich konstelacji. Nawet czasami żartowaliśmy, że to nie może być prawdziwe, abyś tak dobrze nim czarował. Uśmiechałeś się tylko i wzruszyłeś ramionami.

W tych wszystkich chwilach nostalgii, kiedy nie muszę skupiać się na niczym innym niż oddech, wciąż przed zamkniętymi oczami mam twój widok. Siedzisz wygodnie w fotelu, w ręku trzymając długopis, który szybko i sprawnie obracasz w palcach. Po chwili opierasz brodę na dłoni, podnosisz wzrok ciemnych tęczówek i rozglądasz się po suficie, szukając natchnienia. Doskonale zdaję sobie sprawę, że chociaż ciałem jesteś w studiu nagraniowym, myślami wędrujesz hen daleko.

Mogłabym tak obserwować cię godzinami. Fascynowałeś mnie i motywowałeś, za każdym razem, gdy wątpiłam. Mówiłeś, że wszystko będzie dobrze i tuliłeś do piersi. A ja naiwnie wierzyłam w twoje słowa. Bo wiedziałam, co znaczy ból gnijącej duszy.

Po tych wszystkich ciężkich dniach, nie powiem, abym pogodziła się ze stratą, jednak wiem, że tak musiało być. Choć miałam nikłą nadzieję, że przejdziemy przez to. Razem. 

Bo przecież ciągle powtarzałeś jak mantrę:

Wszystko to, co mam to ta nadzieja, że życie mnie poskleja.



Od K: Nie bez przyczyny dzisiaj i o tej godzinie pojawia się wpis. Data bardzo przykra, która zawsze kojarzyć będzie mi się z jedną osobą. To już sześć lat. Spoczywaj w pokoju Jonghyun.

5 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja pamiętam. Eh. To był pierwszy k popowy zespół, ktory odkryłam. Czasem puszczam sobie ich piosenki i dziwnie miec ta swiadomosc, ze go juz nie ma :( A co do tekstu to ładny. Czuc w nim taka emocjonalna otoczkę, podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym czytała swoje myśli. SHINee też było pierwszym kpopowym zespołem, który zaczęłam słuchać. O śmierci Jonghyuna dowiedziałam się w dość ciężkim, pod względem psychicznym, dla mnie czasie. Dlatego tak bardzo boli mnie jego strata i myśl, że choć trochę mogę zrozumieć pytanie, które każdy zadaje: Dlaczego?

      Dziękuję za opinię.

      Usuń
    2. Ja sie dowiedziałam po czasie, ale bylam w szoku i bolalo. Dalej boli. Dziwnie po prostu bez niego, a jednocześnie umiem zrozumieć co mógł przeżywać

      Usuń
  2. Pamiętam jak dziś ten dzień... Łzy same się cisną do oczu, gdy przypominam sobie o informacji na temat jego śmierci... To do teraz jest ciężkie... A ten tekst jeszcze bardziej sprawił że jest ciezko :( Kocham to ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam dzisiaj nic innego dodać, przepraszam...

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥