Spectrum [ 9 ]

 .



Michiko złączyła dłonie i przycisnęła je do ust. Od paru minut zastanawiała się, co odpowiedzieć nowemu pacjentowi. Niestety sprawa z którą przybył mężczyzna przerosła ją i nie wiedziała, w jaki sposób mogłaby mu pomóc… Ale w końcu była lekarzem! Cholera… on naprawdę oczekiwał, że mu pomoże!

— Cóż… 

— Nie wiem, co mogę zrobić — jęknął Kakashi, po czym wyciągnął z kieszeni… książkę! — To wszystko przez tego autora! Nie jestem w stanie uprawiać seksu z prawdziwą kobietą… Żadna nie będzie w stanie mnie zadowolić jak bohaterki tych histori… 

— Eee… To… 

Kusakabe nie potrafiła przypomnieć sobie, kiedy ostatni raz zaniemówiła podczas terapii. Nie spodziewała się również, że mężczyźni XXI wieku czytają erotyczne pozycje. Co prawda – nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, bo takie przypadki na pewno się zdarzają, ale nigdy nie myślała, że spotka pacjenta z problemem, jaki występuje u Hatake. 

— Ja…

— Wie pani… Od wielu lat czytam te książki, a partnerki w dalszym ciągu nie mam… Marzy mi się kobieta… taka jak Tanaka Kiyomi… Pewnie jej pani nie zna… To główna bohaterka serii icha-icha… Cudowna seria, naprawdę… — Kakashi westchnął ciężko i spojrzał w oczy seksuolog. — Nie chcę już żyć w świecie książek! Te kobiety… one nie są realne! Ale są… tak cudowne… 

— To ogromny problem — odparła po chwili zastanowienia. — Pierwszy raz spotykam się z twoim przypadkiem, dlatego pozwolisz, że dziś przeprowadzimy wyłącznie wywiad, a na następne spotkanie zapoznam się bliżej z twoim problemem i przygotuję pomoce. 

— Ze mną jest… aż tak źle? — zapytał, unosząc brwi.

W odpowiedzi Michiko zaczęła ruszać rękami, by zaprzeczyć słowom pacjenta. 

— Oczywiście, że nie — mruknęła i nabrała głębokiego wdechu. — To nie jest łatwy temat. Do tej pory spotykałam się z przypadkami uzależnienia od postaci z gier, anime czy popularnych idoli, aktorów. — Wzięła do ręki swój notes i zaczęła w nim zapisywać dotychczasowe wnioski i spostrzeżenia. — Takie sytuacje nigdy mnie nie bawią i nikogo nie powinny. Niestety wiele osób żyje w fikcyjnym świecie ulubionego dzieła, a przecież te historie są wymyślone. Często nie mają przełożenia w prawdziwym świecie… I to jest ogromny problem naszego społeczeństwa. Z tego powodu nie chciałabym, aby moje leczenie zostało źle przeprowadzone. Chcę również ci pokazać, że to realny problem. 

— Więc nie jestem sam? 

— Nie — odparła twardo. — Pomimo, że nigdy nie spotkałam takiego przypadku podczas mojej pracy, to nie oznacza, że takich ludzki jak ty nie ma. Jestem pewna, że nie jesteś wyjątkiem. 

— To trochę pocieszające — odparł z lekkim uśmiechem, który trzeba było sobie wyobrazić. Niestety połowę twarzy mężczyzna zasłaniał maską. 

— Przede wszystkim będziesz potrzebował czasu — powiedziała spokojnie Michiko i podrapała się po głowie. — Ale spokojnie. Mamy go całkiem sporo. Obydwoje postaramy się wypracować najlepsze dla ciebie rozwiązanie. Wspólnymi siłami możemy sprawić, że w końcu będziesz szczęśliwy!  




Komentarze

  1. Dobra, rozbawiło mnie to. XD Ja tam jednak przywykłam do jego uzależnienia od IchaIcha.Bez tej książki to nie kakashi XD Powinien spytać Naruto skąd Jiraya brał inspiracje xDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥

Popularne posty