7 Days to Die – prolog

 .


Przysłaniając dłonią promienie słoneczne, spojrzałem na otaczający mnie teren. 

Znajdowałem się przy szosie. Poza jedną drogą prowadzącą w nieznajome zakątki, roztaczały się wokół mnie łąki o niezwykle zielonym zabarwieniu i parę drzew, które kołysały się za pomocą ciepłego wiatru. 

Drgnąłem, gdy poczułem chłód. Nie miałem na sobie żadnych ubrań – byłem kompletnie nagi. Z niewiadomych przyczyn zostałem pozbawiony odzienia. Musiałem więc jak najszybciej coś wykombinować. 

Przez paręnaście minut schylałem się, by rwać trawę. Mógłbym zrobić z niej prowizoryczne ubranie. Nie powinienem biegać nago. Policja mogłaby mnie za to aresztować, a wizyty na komendzie wolałbym uniknąć. 

Wykonanie spodni z rośliny zajęło mi trochę czasu, ale przynajmniej poczułem się odrobinę lepiej. Zakryłem męskość, więc nikt nie mógłby mnie posądzić o ekshibicjonizm. Uśmiechnąłem się pod nosem. Poczułem dumę z wykonania ubioru, z którego dało się korzystać i nie był wcale najgorszy. 

Podniosłem głowę lekko do góry, ale takiego widoku się nie spodziewałem… 

Z przerażenia upadłem na ziemię. 

Tuż przed sobą miałem twarz mężczyzny, którego dolną część ust była oderwana od buzi i zwisała na wysokości szyi. Patrzył na mnie. Jego spojrzenie było puste. Zaryczał. 

To był…

Żywy trup… 


Od Autorki: Jak można zauważyć – wróciłam w końcu do żywych i dodałam prolog, z którego sama bardzo się cieszę! Połączyłam cztery moje ukochane tematy : jujutsu kaisen, zombie, 7 days to die i oczywiście sukuna x megumi. Więcej mi nie trzeba dodawać <3 Razem z K. pracujemy nad projektem, więc może za niedługo ukaże się coś z naszej tajemniczej serii... ale na dzisiaj to zdecydowanie tyle ode mnie! A mogę jeszcze wspomnieć, że moja nauka się opłaciła! Czeka mnie stypendium <3 

Komentarze

  1. Tak, z początku chcę Ci pogratulować stypendium, jestem dumna <3

    Co do tekstu, bardzo mi się podoba. Przede wszystkim klimat, tematyka i nutka tajemniczości. Jak to się stało, że znalazł się nagi? Co się wydarzyło? Czy był czymś odurzony? Co to za żywy trup, czy to jakaś apokalipsa?

    Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm. Brzmi ciekawie, choć niewiele tu się dzieje. Wizja zgaduję, że Megumiego plecącego sobie gacie z trawy mnie jednak cholernie bawi XD W sumie poczytałabym więcej, więc może wrócisz kiedyś do tego opka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥

Popularne posty