Bogowie Olimpijscy – Prolog

 



Panów istnienie zagrożone będzie. 

Dziecię władzę zdobędzie.

Myśl o potomstwie przekleństwem będzie. 

Przywództwo ich się pozbędzie.

Brzemienna klątwą okryta będzie.  

Przeklęta kobieta wybędzie. 

Nowe życie zakazane będzie.



Od Autorki: Jaki krótki prolog... Dawno aż tak mnie nie poniosło! Ale przynajmniej jest początek historii, w której głównym bohaterem jest Zenistu – moja ulubiona postać z Demon Slayer. Kto nie zna, musi się natychmiast zapoznać! Cudo! Zostawiam, więc was z tą zapowiedzią... A teraz znikam, nie mogąc doczekać się wykonania waszych zamówień! Choć pewnie zanim się za to zabiorę to trochę minie, bo studia trochę czasu zabierają... Do następnej notki!

Komentarze

  1. Bardzo krótki prolog, ale ciekawy. Zenitsu lubię, więc chętnie zapoznam się z tym fickiem ;) Chociaż po anime, to moją ukochaną postacią raczej jest Tengen xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może tengen x zenitsu...? Choć to opowiadanie zaplanowałam na zenitsu x nezuko ^^

      Usuń
    2. Brzmi na interesującą parę, czytałabym xD Domyslioam sie po prologu, ze bedzie tu Nezuko, bo mowa tu o kobiecie ( damn, wyobrazilam sobie wlasnie tengena w sukience, kri)

      Usuń
  2. Dobra wzięłam się za nadrabianie, z resztą to wiesz :D
    Lubię takie początki i takie klimaty. Lecę czytać dalsze części.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥

Popularne posty