Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

16 lutego 2019

Zabójca z powołania




Killua x Gon || Hunter x Hunter

Nigdy nie musiano mi powtarzać, że moim najlepszym przyjacielem jest profesjonalny zabójca, bo przecież doskonale zdawałem sobie z tego sprawę. Wiedziałem, że pewnego dnia, gdy tylko mu się znudzę lub go zdenerwuję najmniejszym gestem lub słowem to nie będzie się hamował.
Już od samego początku byłem przygotowany na śmierć z jego ręki.
Ale pomimo wszelkich ostrzeżeń nikogo się nie posłuchałem. Nie przychodziło mi w ogóle do głowy to iż ktoś taki jak Killua naprawdę będzie w stanie zabić swojego przyjaciela, nawet jeśli zabójstwa były mu od początku pisane. Przecież nie każdy profesjonalista mordował wszystko co mu tylko uprzykrzało i tak smutne życie.
Po za tym nawet bez wyjawienia sobie uczuć, wiedziałem, że byłem dla Killa kimś na tyle ważnym iż nie mógłby mnie zabić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥