Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

13 lutego 2019

Dziękuję, Hinata




Naruto x Hinata || Naruto, Boruto

Nigdy nie potrafiłem powiedzieć, że byłem samotny.
Pomimo iż posiadałem dosyć przytłaczające dzieciństwo zawsze był przy mnie mój ukochany nauczyciel, Iruka Umino. Później dołączyła do mojego grona grupa osób z akademii, następnie drużyna siódma wraz z paczką rówieśników, a gdy już dorosłem znalazłem multum osób, które potrafiłem nazwać przyjaciółmi.
Ale mimo iż posiadałem ich przy sobie niemal na każde zawołanie czegoś mi brakowało... Do czasu...
W moim życiu zaszła duża zmiana, kiedy zrozumiałem jak ważną osobą była dla mnie Hinata Hyuga — dziewczyna, która kochała mnie od momentu w którym pierwszy raz się zobaczyliśmy.
Odwzajemniłem jej uczucia w takim samym stopniu, choć zauważyłem to tak późno. Kochałem ją na tyle mocno, by móc się jej oświadczyć, następnie ożenić, a na końcu stworzyć małą, lecz kochaną rodzinę.
Hinata była kobietą, która dała mi wszystko co najlepsze...
Miłość, szczęście, radość, wsparcie, a także... wspaniałe dzieci.
Byłem jej za to najbardziej wdzięczny, gdyż w tej chwili mogłem się cieszyć naszym małym szkrabem, którego trzymałem w swych dłoniach przyciskając żonę do swojego czoła ze łzami w oczach.
Dałaś mi naszego małego Boruto... Dziękuję, Hinata. 

3 komentarze:

  1. Jejciu, myślałam, że "Hinata" odnosi się do Shoyo :(((
    Btw zaczęłam od nowa oglądać wszystkie odcinki Haikyuu 😂. Po prostu to kocham *-*.
    Co do shota, wyszedł naprawdę dobrze.
    Tulę, Shoshano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu, przepraszam za zmyłkę! :c Chyba pora napisać coś znów z Haikyuu!

      Usuń
    2. Jejciu, byłabym w siódmym niebie <3

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥