Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

24 listopada 2018

Przyjacielu, wróć...




Hideyoshi x Kaneki || Tokyo Ghoul

Nigdy nie zapomniałem ile dla mnie zrobiłeś.
Nigdy nie zapomniałem momentu w którym powiedziałeś mi, że o wszystkim wiesz.
Nigdy nie zapomniałem chwili, gdy po raz ostatni zobaczyłem Twoje ciało.
Ale mimo iż miałem w głowie wiele naszych wspólnych wspomnień nie potrafię wybaczyć Ci tego, że mnie zostawiłeś. Być może przez długi czas nie pamiętałem o Tobie, lecz to wcale nie usprawiedliwia Twojego zachowania.
Gdzie jesteś? Co się z Tobą dzieje?
Nie potrafię odpowiedzieć sobie na te pytania i jeśli tylko wrócisz będę musiał cię o wszystko wypytać – sprawię, że długo będziesz błagał mnie o wybaczenie.
Ale najpierw... Przyjacielu, wróć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥