Nie rozumiem [ Peeta x Katniss ]

 .


Sama nie rozumiem tego, co się dzieje w mojej głowie… Nigdy nie spodziewałam się, że spojrzę na chłopaka, który rzucił mi w przeszłości chleb niczym dla jakiejś świni. A jednak w tym momencie oddałabym za niego swoje życie. Jestem w stanie poświęcić nawet więcej. Nie obchodzą mnie inni ludzie – to Peeta jest mi najbliższy i nigdy więcej nie pozwolę na to, by ktoś zrobił mu krzywdę. Nawet jeżeli on próbował mnie niejednokrotnie zabić. Bo przecież były takie momenty. Gdy go przetrzymywali… a potem powrócił… Był nie do poznania… Ale mimo to nie potrafiłam go opuścić. Nie chciałam tego. Nie spędziłam z Peetą zbyt wiele czasu, jednak w tym całym show staliśmy się sobie bliżsi… Nasza relacja stała się dla mnie niezrozumiała. Wybrani na Głodowe Igrzyska nie wiedzieliśmy co nas czeka… Nie potrafiliśmy sobie z początku zaufać – a przynajmniej ja nie potrafiłam. Przecież tylko jedna osoba mogła zostać zwycięzcą. To było szaleństwo. Dlatego wciąż nie rozumiem co tak naprawdę między nami zaszło, ale nigdy nie chciałabym zmieniać przeszłości.  





Komentarze

Popularne posty