Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

16 lutego 2019

Wszechświat




Lance x Keith || Voltron

Gwiazdy, obserwowanie ich. To była jedna z moich pasji. Uwielbiałem to robić, dzięki nim czułem, że nie jestem sam. Dodawały mi odwagi, której nikt więcej nie mógł mi dać, a patrząc na nie czułem bezpieczeństwo. Chciałem tylko je obserwować, nie zwracając uwagi na całe moje otoczenie przez które miałem mnóstwo problemów.
Moim marzeniem było zamieszkanie na jednej z planet w galaktyce, lecz wiedziałem iż nie jest to możliwe. Mogłem żyć jedynie na naszym statkiem patrząc na tę nienawiść krążącą wokół wszechświata. 
Znalezienie innego miejsca na tej galaktyce, gdzie można by założyć wspaniały dom — cudowne marzenie, lecz myślę, że nie było wykonalne.
Ale może jednak kiedyś... Przecież do spełnienia moich snów potrzebuję jeszcze tylko tej drugiej osoby.
Tak, to właśnie Ciebie potrzebuję, Keith.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥