Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

24 listopada 2018

Dwie strony




Sangwoo x Yoonbum || Killing Stalking

Stoję na scenie.
Patrzę zahipnotyzowany w Twoje ciemne tęczówki, przysłuchując się piosence, którą właśnie śpiewasz.
Masz piękny głos. Ciepły, miękki, dojrzały... Momentami uroczy, w szczególności, gdy mnie wołasz.
"Bum"...
Nie potrafię wypowiedzieć ani jednego słowa; w głowie mam jedynie Twoje umięśnione ciało. Wyobrażam sobie jak Twoje długie palce suną najpierw po moich policzkach, później klatce piersiowej aż w końcu dochodzą do najczulszego punktu, a usta brutalnie obijają się o moje wargi.
Chcę dotknąć tych blond włosów, które tak długo układałeś, ale wiem, że byś się wkurzył.
Znam Cię dobrze, nie lubisz tego. Ogólnie nie lubisz wielu rzeczy, a mnie najbardziej.
Mimo to wciąż przy mnie jesteś, a ja myślę tylko o Tobie.
Czasem pozytywnie, czasem negatywnie.
Mimo to w dalszym ciągu patrzę na Ciebie i  przysłuchuję się Twojemu śpiewu.
Zdaję sobie sprawę, że nie powinienem Cie kochać, ale...
Mimo to czuję, że jestem Tobą coraz bardziej zafascynowany.
Zakochuję się w Tobie powolutku.
W każdej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥