Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

8 czerwca 2019

Kocham cię, potworze




Eren x Levi || Shingeki no Kyojin

Pomimo tego, że patrząc na ciebie widzę tych wszystkich ludożernych tytanów, to chcę spędzać z tobą jak najwięcej czasu.
Pragnę patrzeć w te twoje ogromne, zielone oczy, które czasem wyrażają niewiarygodną wręcz czułość oraz troskę skierowaną w moją stronę. W takich momentach wydajesz się być zakochany jeszcze bardziej niż gdy jesteś w swojej ludzkiej postaci.
A gdy po twoich policzkach spływają bezsilne łzy, moje serce mięknie.
Krople płaczu są niewiarygodnych rozmiarów, dlatego w jednej chwili potrafisz sprawić mi zimny prysznic. Takie obmycie jest z jednej strony ciekawym, a zarazem miłym doświadczeniem, ale z drugiej...
Tak bardzo wtedy cierpisz...
Nikt nie czuje takiego współczucia wobec ciebie jak ja.
Nazywają cię potworem, odmieńcem, często nawet i mordercą...
A gdy wracasz po kolejnych wypadach za mury nie wydajesz się być zbyt szczęśliwy. I to nie jest wcale wywołane tym, że kolejna wyprawa nic nie dała, a tym jak inni tobą pomiatali.
Ja też na początku niczym się od nich nie różniłem, ale gdy po raz pierwszy zobaczyłem jak płaczesz w postaci tytana... Moje serce zmiękło i nie mogłem się powstrzymać przed pocałowaniem twojego dużego nosa oraz wyznania miłości.
— Kocham cię, potworze.
Gdy usłyszałeś to zdanie natychmiast przybrałeś ludzką figurę, ciesząc się jak małe dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥