Twój Tytuł
Unravel • the • freedom
Slide 1

Starstruck 11

Niedziela • 21.04.2024 • K. & Chingyu
Slide 2

Niszczyciel 12

Poniedziałek • 22.04.2024 • K.
Slide 3

One Shot • Peeta x Katniss

Środa • 24.04.2024 • Chingyu
Slide 4

Wszystkie jej imiona 35

Piątek • 26.04.2024 • AnnFlo

30 maja 2019

Bez ciebie




Jiwon x Donggyun || BJ Alex

Zaczął się pierwszy dzień nowego semestru.
Dzień w którym będę miał szansę zobaczyć cię pierwszy raz od dawna.
W sumie pierwszy raz odkąd przyznałem sam przed sobą, że pokochałem cię całym sercem. Nie próbowałem nawet sam sobie zaprzeczać, bo nie miało by to najmniejszego sensu. Byłem w stu procentach pewny swoich uczuć, które tak późno zrozumiałem raniąc cię na każdy możliwy sposób.
Byłem głupim egoistą myślącym jedynie o tym, by to jego nie raniono zapominając, że ta druga osoba w sumie też może  mieć uczucia.
Dopiero kiedy zaczęło mi ciebie brakować zrozumiałem, że bez ciebie moje życie tak naprawdę przestało istnieć. Przecież spędzałem z tobą większość swojego czasu nie musząc udawać kogoś kim nie byłem. Mogłem być dla ciebie wredny oraz ukazywać swoje poirytowanie, ale z drugiej strony nieraz otworzyłem się przed tobą bardziej niż powinienem.
Przecież w życiu nie pozwoliłbym osobie z którą umówiłem się na przygodny seks wejść do mojego mieszkania, a jednak dla ciebie zrobiłem wyjątek.
Długo zastanawiałem się co było w tobie takiego wyjątkowego, lecz do teraz nie odpowiedziałem sobie na żadne pytanie.
Nie byłeś nikim wyjątkowym, twoje brwi były okropne, styl ubierania się jeszcze gorszy, dziwnie się zachowywałeś…
A pewnie gdybyś nie był moim fanem to w życiu bym nawet na ciebie nie spojrzał. Przecież byłeś jedynie lamusem, który nie byłby dla mnie żadną korzyścią. Ktoś taki jak ty na pewno nie miałby dobrych kontaktów, a takowych w sumie bardzo bym potrzebował.
Ale po jakimś czasie właśnie to zaczęło mi się w tobie podobać.
Różniłeś się od moich dotychczasowych znajomych oraz kochanków. Wcale ci nie zależało na popularności czy boskim seksie z przystojnym mężczyzną.
Chciałeś być kochany, czule dotykany, toczącym zwykłe, codzienne rozmowy, chłopakiem spędzającym czas ze swoim ukochanym jak normalna para.
A ja nie byłem ci tego w stanie dać.
Teraz jednak byłem pewny, że cię kochałem i bez ciebie moje życie nie ma najmniejszego sensu. Chciałbym byś był teraz u mojego boku…

3 komentarze:

  1. Cześć!
    Miałam mały problem z dodaniem komentarza na komputerze, dlatego piszę z telefonu. W sumie to nie mały, a wielki, bo nawet nie widzę opcji dodania komentarza, ale może to wynikać z mojego niedopatrzenia 🤔.
    Shot bardzo mi się spodobał^^. Btw, wydaje mi się, że kojarzę te postacie z jakiejś mangi, ale nie wiem czy to dobrze XD. Bo kojarzy mi się to z trochę czymś bardzo... Specyficznym. Dobra, na tym skończę.
    Jestem za! Bardzo! Pisz o BNHA! Taaaaak!
    Powodzenia na testach i utrzymaniu średniej. Podziwiam cię, mi wychodzi coś ponad 4.0, ale i tak jestem zadowolona, hah.
    Wybacz, że tak dawno nie pisałam, nawał w szkole, wcześniej jakoś mało czasu na bloggerze spędzałam.
    Miłego dnia i życzę duuuużo weny i szczęścia z chłopakiem!
    Tulę, Shoshano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eidt: jak dodałam komentarz z telefonu i weszłam jeszcze raz na stronę na komputerze to nagle mogę normalnie dodać ;-;. chyba serio na moment oślepłam...

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie Shoshano!
      Z komentarzami niestety może być problem, bo coś tam pozmieniałam niestety, ale jutro spróbuję coś ogarnąć. Cieszę się, że Boku no Hero Academia może dostać ode mnie więcej jednopartówek, również uwielbiam to anime i sama nie mogę się doczekać co wyszkrobię! ^^
      Dziękuję za komentarz c:

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Twój komentarz motywuje nas do dalszego tworzenia.
Jeżeli czytasz nasze utwory, prosimy — pozostaw jakiś ślad po sobie.
Dziękujemy ♥